Examenul propriu-zis a constat in prezentarea produsului ales de echipele de studenti intr-un mod cat mai atragator, in fata invitatilor – elevi de liceu de la
Ion Minulescu si P.S Aurelian, si a profesorilor din cadrul USAMV Slatina.
Va urez si voua, celor mai tineri, sa incepeti de acum sa va pregatiti viitorul, noi, scoala, nu putem decat sa va dam impulsul pentru viitorul vostru. La Slatina, unde studentii sunt chiar o echipa, si se lucreaza in echipa, fiecare vine cu ceva nou sa puna in aplicare. Promovam produse locale, traditionale oltenesti, avem nevoie de produse romanesti pe care sa le scoatem din anonimat, sa le revigoram. E si o lectie pentru tinerii liceeni; acest proiect se desfasoara de ani de zile, nu la intamplare. Studentii au un plan de lucru, primesc o tema, si trebuie sa respecte acest plan, care nu e deloc simplu. Ei trebuie sa invete sa-si promoveze produsul, sa creeze fidelitate pentru acesta. Echipele vor sustine pe rand proiectele, sa faca impresie buna, sa stie sa vanda produsul, sa aiba acel plus in fata concurentei, a declarat Dumitru Frone, conferentiar in cadrul USAMV.
Studentii din anul terminal ai USAMV Slatina, examen inedit la Marketing
- Advertisement -
- Advertisement -