21.1 C
Slatina
joi,10 iulie,2025

Ultimele Articole

AFM a publicat o noua lista de beneficiari ai programului Casa Verde

- Advertisement -

Pentru judetul Olt, AFM a verificat un numar de 61 dosare de finantare, de la nr. de inregistrare 605 la nr. de inregistrare 665, dosare care au fost depuse la APM Olt in perioada 28 – 30 iunie 2011. Din acest numar de dosare de finantare verificate, 59 au fost acceptate si doua au fost respinse.
Conform precizarilor institutiei, solicitantii din judetul Olt ale caror dosare de finantare au fost aprobate, publicati in lista din 14 noiembrie pe pagina de internet a AFM, au la dispozitie 60 de zile incepand cu data de 24 noiembrie ca sa se prezinte la sediul APM Olt pentru semnarea contractelor de finantare nerambursabila, cu urmatoarele documente actualizate: extras de carte funciara pentru imobilul in care se implementeaza proiectul aprobat – in original; extras de cont bancar, valid la data semnarii contractului pana la finalizarea contractului (12 luni) – in original; copie CI a beneficiarului (titular contract); procura notariala (daca este cazul) – in original; autorizatie de construire valida la data semnarii contractului (daca este cazul) – in original, a precizat Daniela Balsanu, purtatorul de cuvant al APM Olt.
Solicitantii din judetul Olt ale caror dosare de finantare au fost respinse si care se regasesc in lista afisata pot depune contestatii in perioada 15-24 noiembrie numai la sediul Administratiei Fondului pentru Mediu sau in format electronic la adresa secretariat@afm.ro.
Contractul de finantare intra in vigoare la data semnarii lui de catre ambele parti (AFM si solicitant) si este valabil pana la finalizarea proiectului, dar nu mai tarziu de 12 luni de la data semnarii. Dupa semnarea contractului de finantare si dupa finalizarea proiectului, beneficiarul este obligat sa faca dovada achitarii integrale a serviciilor/produselor/lucrarilor aferente proiectului, odata cu depunerea dosarului de decontare la APM Olt.
Astfel, beneficiarii finantarii vor depune la sediul APM Olt dosarul de decontare care va cuprinde urmatoarele documente: cererea de tragere, conform anexei nr. 1 la contractul de finantare nerambursabila, prevazut in anexa nr. 5 din Ordinul MMP 1274/2011, cu modificarile si completarile ulterioare, completata integral prin tehnoredactare computerizata si semnata de beneficiar; contractul de executie, in copie legalizata; factura fiscala/facturile fiscale, in copie (se va/se vor prezenta si in original, in vederea certificarii conformitatii de catre personalul agentiei judetene pentru protectia mediului responsabil cu derularea programului); documente bancare privind achitarea facturilor fiscale prezentate (extrase de cont cu viza institutiei financiar-bancare insotite de ordine de plata) si/sau chitanta; proces-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, in original; certificatul de garantie emis de producator pentru instalatie, in copie; un plic pe care se vor completa numele si adresa completa ale solicitantului, titlul programului:
Programul privind instalarea sistemelor de incalzire care utilizeaza energie regenerabila, inclusiv inlocuirea sau completarea sistemelor clasice de incalzire, precum si numarul si data contractului de finantare nerambursabila in baza caruia se solicita decontarea.

- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți