10.7 C
Slatina
vineri,19 septembrie,2025

Ultimele Articole

Eficientizarea Serviciului Public de Ocupare al ANOFM, prin doua proiecte pe fonduri europene

- Advertisement -

Primul proiect – Tracking Task – Serviciu electronic de gestionare si monitorizare a relatiilor interdepartamentale din cadrul SPO, cofinantat de Fondul Social European prin POSDRU 2007-2013, prezinta o importanta deosebita pentru Serviciul Public de Ocupare, deoarece va contribui la modernizarea si eficientizarea activitatii angajatilor sai prin oferirea unui instrument informatic nou, inovator, cu functionalitati de management al sarcinilor de serviciu pentru personalul din cadrul agentiilor. Sistemul informatic va fi implementat in 43 de SPO-uri din intreaga tara, fapt ce va duce la eficientizarea muncii angajatilor care vor raspunde adecvat si profesionist, in timp real, solicitarilor interne ale institutiei si nu numai. Grupul tinta este reprezentat de 180 persoane din diverse departamente, care vor beneficia de sesiuni de pregatire pentru gestionarea si utilizarea aplicatiei informatice, se arata intr-un comunicat de presa al institutiei.
in aceeasi perioada, ANOFM implementeaza un alt proiect DataProject Management System – Instrument de gerstiune si monitorizare a proiectelor din cadrul ANOFM. Prin proiect se urmareste imbunatatirea si asigurarea calitatii serviciilor furnizate persoanelor in cautarea unui loc de munca, imbunatatirea capacitatii administrative si institutionale si cresterea calitatii, transparentei si eficientei in acordarea acestor servicii.
in urma implementarii proiectului, in cele 43 SPO-uri va fi furnizata si implementata o platforma informatica ce va gestiona si monitoriza proiectele derulate de ANOFM, precum si resursele umane si materiale implicate in aceasta activitate. Sistemul prezinta o importanta deosebita mai ales in ceea ce priveste posibilitatea de a gestiona informatia cu privire la proiecte si minimizarea oricaror posibilitati legate de dubla finantare in cazul acestora. Totodata, platforma informatica va reduce gradul de solicitare a angajatilor implicati in derularea de proiecte, astfel incat activitatea de zi cu zi sa fie mai bine planificata si eficientizata prin automatizarea unei parti din activitatea derulata de personalul SPO, se precizeaza in aceeasi sursa.

- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți