Asfaltarea DC 13 s-a finalizat dupa noua ani, lucrarea fiind inceputa in anul 2006. Investitia s-a finalizat dupa noua ani, o lucrare care a fost inceputa in 2006 si a constat in modernizarea DC 13, un drum comunal care leaga satul Bistrita Noua de Piatra Olt, care se intinde pe o distanta de 6,5 kilometri. Zilele acestea a fost dus la bun sfarsit proiectul, iar drumul asigura deplasarea cetatenilor din Bistrita si din Cartierul Bulgari, cel de dincolo de calea ferata, fara ca acestia sa mai fie nevoiti sa ocoleasca prin comuna Ganeasa. Mai sunt de facut marcajele si semnele de circulatie. Investitia a fost demarata initial pe HG 577 si dupa aceea a trecut pe Programul National de Dezvoltare Rurala – OG 28 din 2013, cand s-au comasat mai multe programe, a declarat edilul Tudor Udrescu. Valoarea proiectului este de 3 milioane de lei.
in perioada imediat urmatoare, autoritatile locale din Piatra Olt vor ca si alte proiecte ce privesc asfaltarea unor drumuri comunale si strazi sa fie demarate si sa fie gata in aceasta toamna sau la inceputul anului viitor. Urmeaza in perioada care a mai ramas pana la sfarsitul anului sa demaram proiectul privind modernizarea DC 78 – DC 79. S-a lansat in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) procedura de achizitie, sunt doua drumuri comunale, iar unul dintre ele se suprapune cu strada Maricesti. Pentru toamna sunt alocati 500.000 de lei. Proiectul acesta a fost prins si el prin PNDR, dar din pacate investitia nu a fost aprobata. Am prins de la bugetul local acesti bani, pentru a putea sa-l incepem in acest an. Este procedura lansata, inscrisa pe SEAP, urmeaza acum perioada de achizitie completa si dupa aceea sper ca in luna octombrie sa fie demarat. si acolo este o zona cu trafic intens si cel putin in zona unde sunt casele vrem sa-l modernizam in aceasta toamna, a adaugat Udrescu.
Autoritatile locale vor ca si strazile din centrul localitatii sa fie asfaltate. Mai avem cartierul din zona Primariei pe care vrem sa-l modernizam, Basarabi se numeste. Aici, sunt drumuri facute din anul 1995, betonate. Practic, garantia a fost depasita demult, dar si perioada de valabilitate s-a incheiat, deoarece este de doar 20 de ani. Trebuie reparatii capitale, pentru ca intre timp s-au mai facut lucrari de canalizare, traversari, alimentare cu apa si nu au fost reparate corespunzator. in aceasta zona mai sunt inca trei strazi care trebuie modernizate, sunt proiectele facute, urmeaza sa le aprobam in cadrul sedintei de Consiliu Local, sa aprobam indicatorii tehnico-economici si dupa aceea sa facem achizitia, a mai precizat edilul oltean.
Drumurile care tranziteaza orasul Piatra Olt, asfaltate in aceasta perioada
- Advertisement -
- Advertisement -