Termenul limita de depunere a contestatiilor pentru Tronosnul 2 a expirat luni dupa-amiaza, ora 16:00. Potrivit informatiilor oferite de reprezentantii CNAIR, de marti vor incepe demersurile de semnare a contractului. Perioada de depunerea a contestatiilor a expirat in aceasta dupa-amiaza (n.red. – luni), iar de acum putem spune ca vom trece la semnarea contractului. Mai intai vom trimite o notificare constructorului, care trebuie sa mai prezinte anumite documente, dovezi de ordin financiar. Ar trebui ca, in aproximativ o saptamana, sa avem contractul semnat, a explicat Alin serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR.
Constructorii, companii romanesti
UMB Spedition si celelalte trei companii care vor construi tronsonul din Olt al drumului expres si-au asumat finalizarea proiectarii si a lucrarilor pana la finalul anului 2021. in total, trei ani, dintre care unul dedicat realizarii proiectului. Desi pentru multi este un termen greu de respectat, daca tinem cont de intarzierile produse la celelalte lucrari de asemenea anvergura, de data aceasta lucrurile ar putea sta altfel. Un ordin emis anul trecut de Guvernul Romaniei va permite CNAIR sa aiba un control mai strict al lucrarilor. Totodata, constructorul va fi nevoit sa aplice numai solutiile tehnice specificate in studiul de fezabilitate. Tronsonul 2 are o lungime totala de 39,85 kilometri, incepe la limita judetului Olt cu Doljul si se incheie la iesirea din Slatina, la intersectia cu DN 65. Acestea traverseaza teritoriile administrative ale localitatilor Bals, Barza, Piatra Olt, Slatioara, Milcov, Slatina si Valea Mare. Tronsonul este impartit in doua loturi, primul cu o lungime de 18,5 kilometri, care va trece prin Bals, si celalalt de 21,35 kilometri, care va prelua masinile ce tranziteaza Slatina.