Demarate cu fast in ultimele zile ale campaniei electorale pentru alegerile europarlamentare, lucrarile la drumul expres Craiova – Slatina – Pitesti au stagnant. Doar cateva utilaje stationate si un paznic alcatuiesc desfasurarea de forte care ar fi trebuit sa faca loc tronsoanelor 1 si 2 ale soselei de mare viteza.
intrebat despre stadiul proiectului, senatorul Paul Stanescu a explicat ca santierul s-a deschis prea devreme. Eu am spus la Craiova, cand am fost la Ziua Olteniei, ca buldozerele vor intra in anul 2019. Altii s-au grabit si le-au dus mai devreme acolo ca eram in campanie electorala. Eu le-am spus sa nu se duca. Mai mult, mi-au spus ca intra si in Olt sa inaugureze nu stiu ce. Eu le-am spus sa nu mearga acolo pentru ca trebuie vorbit cu constructorul, nu trebuie sa facem doar pentru ca e campanie electorala, ci trebuie sa facem lucruri. Din pacate, unii n-au inteles acest lucru. Dar sigur ca lucrarile la drumul expres vor incepe. Contractul e semnat, sunt termene date. Nu se poate sa nu inceapa, a declarat Paul Stanescu.
Marius Oprescu, presedintele Consiliului Judetean Olt, a confirmat ca lucrarile vor incepe, insa dupa obtinerea documentatiei necesare. Nu este problema constructorului. Se lucreaza la obtinerea avizelor si scoaterea autorizatiilor de constructie, pe portiuni. Pentru portiunile care vor fi gata, adica nu au probleme la expropriere si anumite situri arhelogogice sau Natura 2000, vor scoate autorizatia de constructie si vor incepe lucrarea. Bani sunt, a declarat Marius Oprescu.
Muncitorii si utilajele constructorului italian Tirrena Scavi au inceput lucrarile ipe tronsonul 1 al Drumului Expres Craiova – Pitesti in data de 22 mai.
Lucrarile au demarat la granita dintre judetele Olt si Dolj. in perioada urmatoare, un alt santier se va deschide in apropiere de Bals si altul la Slatina. Constructorul tronsonului 2 al soselei a anuntat Compania de drumuri ca vrea sa termine pana la sfarsitul anului tronsoanele care vor ocoli cele doua orase aglomerate. Ambii constructori intentioneaza sa finalizeze anul acesta 27 de kilometri din acest drum. Cel putin asa ne-au spus la inceputul anului, cei 27 de kilometri incluzand doua puncte fierbinti pentru zona, Bals si Slatina, in sensul in care se va insista pe variantele ocolitoare ale celor doua localitati, pentru a elimina aglomeratia din oras, a spus Alin serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR.
Pana cand va fi amenajat in totalitate drumul expres, cele doua tronsoane ocolitoare vor fi conectate la drumul national, astfel incat sa poata prelua in cel mai scurt timp traficul si sa degajeze orasele.
santierul drumului expres, deschis prea devreme. Ce spune Paul Stanescu
- Advertisement -
- Advertisement -