Senatorul PSD de Olt Siminica Mirea a primit răspuns de la ministrul Transporturilor şi Infrastructurii referitor la problemele cu care se confruntă conducătorii auto care trec pe tronsoanele de serviciu ale şantierului Tronsonului 2 al Drumului Expres Craiova – Slatina – Piteşti, în zona drumurilor judeţene 546, la ieşirea din Slatina spre Brebeni, şi 677, la ieşirea din Slătioara spre Piatra Olt. Parlamentarul social democrat spune că rezoluţia dată de Cătălin Drulă a fost una de sfidare şi în bătaie de joc pentru locuitorii judeţului.
Senatorul Mirea a ridicat problema referitor la aceste aspecte după ce în urma vremii nefavorabile din luna ianuarie cele două tronsoane de drum de serviciu ale şoselei de mare viteză au devenit impracticabile, mai ales cel care tranzitează zona de la ieşirea din Slatina spre Brebeni. Ministrul Drulă i-a transmis acesteia un răspuns de tot râsul: „Un utilaj prevăzut cu perie şi apă îndepărtează noroiul de pe carosabil”.
„Acum câteva zile m-am adresat domnului ministru al Transporturilor și Infrastructurii, Cătălin Drulă, pornind de la o serie de sesizări primite de la oameni extrem de justificați, în ceea ce priveşte starea deplorabilă a variantei provizorii de legătură dintre Slatina și Brebeni (DJ 546), acolo unde întreținerea acesteia este superficială, iar drumul devine, la propriu, impracticabil. Într-un răspuns primit de la minister, cu o semnătură pentru ministru, din partea unei persoane care nu-și identifică numele, mi se aduce la cunoştinţă, printre altele, că antreprenorul cunoaște situația și intervine ori de câte ori e cazul și cum intervine. Total fals, iar ceea ce urmează este întocmai sfidare la adresa locuitorilor judeţului Olt! Reproduc întocmai: «Ori de câte ori este necesar, un utilaj prevăzut cu perie și apă îndepărtează noroiul de pe carosabil». O dovadă clară a indolenţei și a atitudinii de bătaie de joc pe care o generează Ministerul Transporturilor și Infrastructurii”, a declarat parlamentarul.
Mai mult, răspunsul ministrului Transporturilor este unul bizar, având în vedere că în zona pe care şoferii circulă nu există carosabil şi, pur şi simplu, este o porţiune de drum cu pământ bătătorit unde utilajul despre care aduce vorbire Drulă nu ar putea interveni. Totuşi, Siminica Mirea apreciază faptul că pe sectorul de drum de la ieşirea din Slatina spre Brebeni, respectiv zona de serviciu a Drumului Expres, intervine un autogreder care nivelează acel pământ.
„În acea zonă, mii de oameni nu au văzut niciodată utilajul cu perie care îndepărtează noroiul de pe carosabil, pentru că, pur și simplu, acolo nu există carosabil. E doar un segment de drum de pământ bătătorit, iar un asemenea utilaj nu poate interveni, chiar dacă spune domnul ministru sau cine semnează, indescifrabil, în numele acestuia. Cu toate acestea, este de apreciat faptul că, în urma precizărilor făcute la minister, în prezent, pe sectorul de drum menţionat, se află un utilaj de tip autogreder destinat profilării și nivelării drumului. Însă, până la o constatare reală a situației, până la măsurile corecte, în contextul acceptat al existenței șantierului în zonă, iată o mostră de sfidare și bătaie de joc! De la un ministru de la care românii așteaptă sute de kilometri de autostrăzi pe an, trenuri de mare viteză și multă siguranță în trafic. Acum incapabil să vadă realitatea de pe DJ 546”, a mai spus Siminica Mirea.