21.1 C
Slatina
luni,9 iunie,2025

Ultimele Articole

ANUNȚ

- Advertisement -

Primăria Comunei Iancu Jianu,cu sediul în comuna Iancu Jianu, str. Barbu Știrbei, nr.152, județul Olt, organizează concurs pentru ocuparea funcției contractuale vacante de executie  în cadrul UAT Comuna Iancu Jianu de:

-șofer-1 post, normă întreagă în cadrul Compartimentului  Gospodărire comunală, Spații verzi.

 

Condiții generale de participare la concurs

Poate participa la concursul pentru ocuparea postului vacant  persoana care îndeplinește următoarele condiții:

a)are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;

b)cunoaste limba romana, scris si vorbit;

c)are varsta minima reglementata de prevederile legale;

d)are capacitate deplina de exercitiu;

e)are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate

f)indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;

g)nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.

Condiții specifice necesare în vederea participării la concurs și a ocupării funcției contractuale sunt:

-studii- medii sau generale;

-vechime –minimum 10 ani;

-posesor permis de conducere categoria  B, Tr;

-calificare cu diploma- conducător mecanic auto;

-disponibilitate pentru lucru în program prelungit în anumite condiții ;

-candidatul să nu fie înscris în cazierul judiciar ;

-stare de sănătate corespunzătoare.

 

Concursul se va organiza la sediul primăriei conform calendarului următor:

-02.05.2022 – selectia de dosare;

-10.05.2022, ora 10.00 –  Proba scrisă;

-13.05.2022, ora 10.00 – Proba interviu.

 

Dosarele de inscriere se depun la sediul instituției în termen de 10 zile  de la publicarea anunțului-14.04.2022-29.04.2022, orele 16.00.

Pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

– cerere de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;

– copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;

– copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;

–  carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;”

– cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza (candidatul declarat admis la selectia dosarelor, care a depus la inscriere o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai tarziu pana la data desfasurarii primei probe a concursului);

– adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;

– curriculum vitae;

Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii.

Copia actului de identitate , copiile documetelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Relații suplimentare se pot obține la sediul Primăriei Comunei Iancu Jianu , persoană de contact Fănuică Ionelia, telefon-0249/456011.

 

PRIMAR,

MUNTEANU PAULICĂ

 

- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți