Casa Naţională de Asigurări de Sănătate a precizat marţi că în perioada în care Platforma Informatică a Asigurărilor de Sănătate (PIAS) este indisponibilă, furnizorii aflaţi în relaţie contractuală cu casele de asigurări vor acorda servicii medicale şi farmaceutice în sistem offline, conform prevederilor legale.
Potrivit unui comunicat remis presei, în prezent se lucrează la soluţionarea problemelor tehnice apărute în sistemul informatic al CNAS.
„Ne cerem scuze pentru inconvenientele create pacienţilor şi furnizorilor şi vă asigurăm că vom întreprinde toate demersurile necesare astfel încât serviciile medicale şi farmaceutice necesare asiguraţilor să fie accesate şi validate. Dacă până la finalul acestei zile echipa care lucrează la remedierea sistemului informatic nu va reuşi să repună total sistemul în funcţiune, vom lua în calcul măsuri care sa permită validarea serviciilor acordate în sistem offline pe perioada în care PIAS nu va fi funcţională”, a declarat Adela Cojan, preşedintele CNAS, citată în comunicat.
Sursa: agerpres.ro