Au inceput lucrarile la centura ocolitoare a municipiului Caracal

Anghel a declarat pentru Agerpres ca lucrarile la centura ocolitoare a orasului au inceput in mod oficial miercuri, dupa ce anterior au fost facute toate exproprierile necesare, proprietarii terenurilor au primit banii pentru acestea si a fost pregatit santierul astfel incat sa se poata lucra la centura chiar din momentul in care Ministerul Transporturilor si Infrastructurii emite autorizatia de constructie. Documentul, semnat de ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, saptamana trecuta, a ajuns la autoritatile locale si la firma care va realiza lucrarile miercuri, zi in care a fost predat terenul astfel incat constructorul sa isi poata incepe activitatea.
Astazi reprezentantii CNADNR au fost la Caracal pentru a preda terenul pe care se va realiza centura ocolitoare dupa ce anterior Ministerul Transporturilor a dat autorizatia de constructie cu numarul 057/14.09.2011, semnata de ministrul Anca Boagiu. Centura ocolitoare va fi realizata de firma Romstrade care lucreaza acum pe DN6 pe portiune Mihaesti – Draghiceni. Acolo lucreaza foarte bine, respecta termenele si speram ca si la centura sa lucreze la fel de bine, a aratat primarul.
Centura ocolitoare a orasului Caracal se va intinde pe 11 kilometri si este o investitie de peste 44 de milioane de lei. Drumul va mai avea un pod si 14 podete, precum si un spatiu de parcare de lunga durata, iar finantarea este nerambursabila in proportie de 70 la suta, din fonduri europene, restul fiind contributie guvernamentala.
Timpul de calatorie si de tranzit prin zona municipiului Caracal va fi redus cu aproximativ cinci minute, echivalentul unei reduceri cu aproximativ 37%, dupa ce va fi realizata centura orasului, avand in vedere ca viteza medie de deplasare va creste de la 25 de kilometri pe ora in prezent pana la 100 de kilometri pe ora. Edilul Caracalului mentioneaza ca centura ocolitoare va reduce si poluarea din oras cauzata de traficul rutier, dar si disconfortul cauzat de zgomotul produs de masinile de mare tonaj care traverseaza municipiul. Pana la realizarea centurii ocolitoare a Caracalului, masinile de mare tonaj vor continua sa treaca prin centrul municipiului, fapt ce determina deteriorarea strazilor din oras, disconfort pentru locuitori, dar si pentru soferi, nevoiti sa circule cu viteze foarte mici din cauza aglomeratiei.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

<