2.3 C
Slatina
vineri,19 aprilie,2024

Ultimele Articole

Important: termenul de eliberare a certificatelor pentru sediul social al firmelor se reduce la doua zile

- Advertisement -

Directia Generala a Finantelor Publice a judetului Olt informeaza contribuabilii ca, prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale de Administrare Fiscala nr.3374/2011 pentru modificarea punctului 8 din anexa nr. 1 la Ordinul presedintelui ANAF nr. 2112/2010 privind aprobarea Procedurii de solicitare si eliberare a certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social si de inregistrare a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatia de sediu social, precum si pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare, publicat in Monitorul Oficial nr. 779 / 2011, termenul de solutionare a fost redus de la cinci la doua zile lucratoare de la data inregistrarii la organul fiscal competent a cererii insotita de documentatia completa, declara Mihaela Marinescu, purtatorul de cuvant al DGFP Olt.
Potrivit procedurii de solicitare si eliberare a respectivului certificat necesar la inmatricularea unei societati comerciale sau la schimbarea sediului social, inregistrarea la organul fiscal competent a documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului se dovedeste cu Adeverinta privind inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta asupra spatiului cu destinatie de sediu social.
Pentru inregistrarea documentului care atesta dreptul de folosinta si obtinerea certificatului pentru spatiul cu destinatie de sediu social se depune la organul fiscal competent o cerere direct la registratura sau prin posta, cu confirmare de primire. Organul fiscal competent este administratia finantelor publice municipala sau oraseneasca din cadrul Agentiei Nationale de Administrare Fiscala in a carei raza teritoriala se afla spatiul cu destinatie de sediu social.
Cererea se depune de catre titularul dreptului de folosinta al spatiului cu destinatie de sediu social si va fi insotita de urmatoarele documente: actele care dovedesc dreptul de folosinta, cum ar fi titlul de proprietate, contractul de vanzare-cumparare, contractul de inchiriere, contractul de comodat sau alte acte care atesta acest drept; actul de identitate al solicitantului si/sau imputernicirea, dupa caz; actul care atesta numirea reprezentantului legal al persoanelor juridice, mai declara Mihaela Marinescu. Potrivit ei, daca cererea se depune la registratura organului fiscal, actele doveditoare ale dreptului de folosinta se prezinta in original si copie, iar daca cererea se depune prin posta, aceasta trebuie insotita copiile legalizate ale documentelor.

- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți