CAO ține legătura cu clienții prin telefon și e-mail

Compania de Apă Olt este la un click distanță de clienții săi și, în plină pandemie de Covid-19, comunică cu aceștia prin telefon și e-mail.

„Chiar dacă suntem la distanță și, din cauza epidemiei de coronovirus, nu mai putem să vă oferim informații și să vă rezolvăm problemele la Biroul Unic, echipa de relații cu publicul a Companiei de Apă Olt lucrează, în continuare pentru dumneavoastră. Colegele noastre răspund, cu promptitudine, la zeci de apeluri telefonice și e-mailuri, în fiecare zi, și rezolvă problemele legate de depunerea documentelor pentru obtinerea de avize și autorizații, oferă informații despre facturi și consiliere pentru modalitățile de plata on-line sau pentru instalarea aplicatia CAOmobile”, se arată într-un comunicat remis de CAO.

Pentru toate aceste informații, clienții companiei au la dispoziție adresa de e-mail: clienti@caolt.ro sau numărul de telefon: 0728 851 752, de luni până joi de la 08:00 la 16:30, și vineri de la 08:00 la ora 14:00. Pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte interventii pe rețele, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon de la Dispecerat: 0249.423.419.

Deși casieriile CAO funcționează în continuare, reprezentanții companiei își îndemnă clienții la plata facturilor online. „Activitatea la casieriile Companiei de Apă Olt se desfășoară după program normal, dar facem apel la cetățeni, ca în această perioadă să folosească, pentru plata facturilor, aplicația CAOmobile. Suntem alaturi de clienții noștri, la fel ca și până acum, dar, în această perioadă, ne găsesc la un click distanță”, se mai arată în comunicat.

Un comentariu la „CAO ține legătura cu clienții prin telefon și e-mail

  • Pe când rețea de canalizare pe strada Cuza Vodă din Balș??? Cetățenii acestei străzi abia așteaptă canalizare!!!

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

<