Trecem de la starea de urgență la starea de alertă și, încet, încet, fiecare instituție publică din județ începe să reia activitatea cu publicul. Una dintre instituții este Casa Județeană de Pensii Olt care, din data de 15 mai, va relua activitățile privind acordarea de relații la ghișee, care se vor desfășura zilnic, de luni până joi, în intervalul orar 08:00 – 16:30.
Aceste program de relații cu publicul va fi la trei dintre ghișeele Casei de Pensii: Ghișeul 2 – depuneri cereri pentru acordare ajutoare de deces, însoțite de documentația necesară. Plata ajutorului de deces se va efectua in continuare prin cont bancar sau prin serviciile postale; Ghișeul 3 – depuneri cereri de deschidere a drepturilor de pensie/modificări drepturi de pensie, însoțite de documentația necesară. Activitatea se va rezuma strict la depunerea acestora și la primirea numărului de înregistrare; Ghițeul 6 depuneri cereri pentru eliberarea formularului utilizat în relația cu Republica Federală Germania „Notificarea calității de neasigurat în sistemul de securitate socială din România”.
Plata contribuției de asigurări sociale pentru persoanele care au încheiat contract de asigurare socială în baza Legii 263 din 2010 se va efectua prin virament bancar în contul IBAN ROTREZ50622210304XXXXX, cod fiscal 13603453, beneficiar Casa Județeană de Pensii Olt, cu precizarea datelor de identificare ale plătitorului: nume, prenume, CNP sau prin mandat poștal cu precizarea datelor de identificare ale plătitorului. Activitatea de acordare audiențe și consilierile de specialitate se vor realiza în continuare telefonic sau prin e-mail.
Informațiile solicitate de petiționari vor fi oferite telefonic de luni până joi între orele 08:00 – 16:30, iar pentru ziua de vineri între orele 08:00 – 14:00 sau la adresele de e-mail cjpolt@rdslink.ro sau petiții@cjpolt.ro. Numerele de telefon la care cetățenii pot suna sunt: 0249.411.634 și 0249.414.647.
„În vederea desfășurării controlate a activității de relații cu publicul, începând din data de 15 mai au fost luate următoarele măsuri: asigurarea afluxului controlat al publicului în spațiul destinat; folosirea produselor dezinfectante; respectarea distanței sociale și obligativitatea utilizării măștilor de protecție. Pentru faptul că serviciile instituției noastre se adresează cu preponderență segmentului vulnerabil de populație (peste 65 ani) în scopul protejării acestora și pentru evitarea contactului fizic direct și respectarea distanței sociale corespunzătoare recomandăm folosirea în continuare a mijloacelor de comunicare folosite pe perioada stării de urgență și anume poșta electronică și site-ul instituției de unde se pot descărca formularele necesare”, se arată într-un comunicat remis de Casa de Pensii Olt.