Verificările de la Serviciul de Ambulanță Olt, efectuate de autorități locale

Prefectul de Olt Florin Homoreanu a solicitat săptămâna trecută Ministerului Sănătății efectuarea de Corpul de Control a unei verificări asupra modului de gestionare a activității Serviciului Județean de Ambulanță, după ce aici până astăzi s-au confirmat nu mai puțin de 24 de infecții cu virusul COVID-19, 20 în rândul angajaților, iar patru contacți de familie a doi dintre aceștia. Însă, s-a renunțat la acest control, la instituția sanitară urmând a fi efectuate verificări de o comisie mixtă alcătuită din reprezentanți ai unor instituții județene.

Decizia a fost luată prin ordin de prefect, controlul comisiei, condusă de subprefectul de Olt Nicolae Hristescu, desfășurându-se începând de marți, 26 mai, și până joi, 28 mai.

„Având în vedere necesitatea efectuării unei verificări la nivelul Serviciului de Ambulanță Olt în ceea ce privește modul de desfășurare a activității acestuia pe perioada stării de urgență și stării de alertă ca urmare a numărului de cazuri de infectare depistate în rândul personalului acestei instituții, în ședința Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Olt din data de 22 mai s-a stabilit formarea unei Comisii mixte de control formată din reprezentanți ai Instituției Prefectului-Județul Olt, Direcției de Sănătate Publică Olt, Inspectoratului pentru Situații de Urgență Olt, Inspectoratului Teritorial de Muncă Olt. Drept urmare, astăzi, 25 mai, a fost emis Ordinul Prefectului 170 din 25 mai pentru constituirea acestei comisii de verificare care va fi condusă de subprefectul Nicolae Hristescu. Activitatea comisiei se va desfășura în perioada 26 – 28 mai 2020”, se arată într-un comunicat remis de Prefectura Olt.

Potrivit sursei citate, prefectul de Olt Florin Homorean asigură cetățenii județului că toate instituțiile implicate în gestionarea crizei generate de virusul SARS-CoV 2 vor acționa cu responsabilitate în vederea prevenirii răspândirii acestui virus. Datele verificării efectuate la Serviciul Județean de Ambulanță Olt vor fi aduse la cunoștința Ministerului Sănătății și vor fi făcute publice, mai transmit reprezentanții instituției Guvernului în teritoriu.

Un comentariu la „Verificările de la Serviciul de Ambulanță Olt, efectuate de autorități locale

  • doamna director de la ambulanta e doamna Prina Mari , sotia lui Prina Minel , personaje ,,pozitive,, in Slatina , prin (A) urmare totul va fi bine la Ambulanta Olt .

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.