Șantierul Drumului Expres. Relocare de stâlpi de înaltă tensiune și construire de poduri în zona Recea

Noi imagini de pe șantierul Drumului Expres Craiova – Slatina – Pitești au fost date publicității săptămâna aceasta. Din acestea este vizibil că pe Tronsonul II, Lotul 2, se lucrează intens, aici, potrivit constructorului fiind realizate mai multe investiții.

Constructorul a anunțat că au fost relocați mai mulți stâlpi de înaltă tensiune, dar a început și construcția podurilor de peste Drumul Județean 653 și calea ferată, din zona satului Recea al comunei Valea Mare.

Asocierea societăților de construcții SA&PE Construct SRL, Spedition UMB și Tehnostrade SRL lucrează pe acest sector de drum ce face parte din centura de ocolire a municipiului Slatina.

Două tronsoane ale șoselei de mare viteză, respectiv II și III, tranzitează județul Olt. Tronsonul II, Loturile 1 și 2, care începe de la limita județelor Dolj și Olt și trece pe teritoriile localităților Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Milcov, Slatina și Valea Mare, acesta incluzând și centurile de ocolire ale orașului Balș și municipiului Slatina, dar și Tronsonul III care tranzitează unitățile administrativ teritoriale Valea Mare, Priseaca, Scornicești, Optași Măgura, Tătulești și Colonești până la limita județelor Olt și Argeș.     

Întregul proiect al Drumului Expres Craiova – Slatina – Pitești are o lungime de 121,185 kilometri și o valoare estimată la puțin peste 5,5 miliarde de lei, proiectul fiind finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014 – 2020. Șoseaua de mare viteză care va avea o rută expresă cu câte două benzi pe sens ar urma să fie finalizată, conform proiectului, la sfârșitul anului 2023.

Faptul că lucrările la drumului expres se desfășoară în ritm alert este vizibil și într-o filmare postată zilele trecute de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, pe centura ocolitoare a orașului Balș turnându-se primele straturi de asfalt. Mai mult chiar, Lucian Bode, ministrul Transporturilor a venit recent cu vești bune pentru șoferi care ar putea circula atât pe varianta ocolitoare a Balșului, cât și pe cea a Slatinei, până la sfârșitul anului 2021.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

<