DN 65 – E 574 și DJ 546, șoselele din județ pe care s-au produs cele mai multe accidente grave

Într-o conferință de presă susținută zilele trecute în Sala Europa a Consiliului Județean, Cristian Tița, șeful Serviciului Rutier al Inspectoratului de Poliție Județean Olt, a explicat jurnaliștilor care sunt șoselele din județ pe care s-au produs, în primele șase luni ale acestui ani, accidente de circulație grave. Iar cele mai multe evenimente de acest gen, în urma cărora au murit persoane precum pietoni sau ocupanți ai unor autoturisme, fie că vorbim de șoferi sau pasageri, au avut loc pe Drumul Național 65 – European 574 și Drumul Județean 546.

Cele două tronsoane de drum sunt intens circulate, având în vedere că unul dintre ele face legătura între județele Argeș și Dolj, iar celălalt leagă zona limitrofă a județului Teleorman de zona de sud a județului Vâlcea. De aceea, pe aceste șosele sunt înregistrate și cele mai mari valori de trafic.   

„Drumurile cu probleme, și este logic răspunsul, sunt cele unde sunt și cele mai mari valori de trafic, în speță DN 65 – E 574, este drumul național cel mai important din județul nostru care face legătura între Dolj și Argeș, și, totodată, la nivel județean, DJ 546, drumul care plecă din zona de est a județului, zona limitrofă cu Teleorman, și ajunge în zona de nord, zona Verguleasa. Este drumul care trece prin Drăgănești Olt, Mărunței, Coteana, Brebeni și urcă spre Curtișoara, Teslui, Verguleasa. Aceste două drumuri sunt drumurile pe care am avut cele mai multe evenimente rutiere și cu consecințe grave. Aceste două drumuri ne-au creat cele mai multe probleme, iar acolo unde situația a impus de fiecare am luat și măsura sancționării administratorului drumului public”, a declarat Cristian Tița.

Din cauza unor astfel de nereguli constatate, polițiștii au amendat nu mai puțin de opt factori de răspundere în prima jumătate a anului 2021, iar o firmă care executa lucrări în zona Corabia, fără ca acestea să fie semnalizate, s-a ales cu dosar penal.

„În ceea ce privește sistematizarea, atât pe orizontală, cât și pe verticală, cât și anumite deficiențe identificate de către colegii mei, fie polițiști rutieri sau de la Ordine Publică, pentru că și ei au posibilitatea să constate, de fiecare dată, pe aceste două drumuri nu au fost probleme majore legate de marcaje sau partea carosabilă, dar în primele șase luni am sancționat contravențional opt factori de răspundere. Totodată, am întocmit un dosar penal unui factor de răspundere pe zona Corabia, unde au fost identificate mai multe probleme. Este vorba despre o societate comercială ce derula activități în zona respectivă nesemnalizate, plus blocarea părții carosabile fără a deține avizul Poliției. Un accident mortal general strict legat de problemele de drum nu am avut. A fost o sesizare a unui cetățean”, a adăugat șeful Serviciului Rutier Olt.

Deși nu s-a înregistrat în primele șase luni ale acestui an, cel mai grav accident rutier care a avut loc pe una dintre cele două șosele ale morții a fost la sfârșitul lunii iulie, în urma acestuia pierzându-și viața trei persoane. Doi bunici, de 60 și 61 de ani, împreună cu nepotul lor de 16 ani, toți din Timișoara, erau într-un autoturism care a intrat în coliziune frontală cu un TIR, evenimentul producându-se pe DN 65 – E 574, între Negreni și Optași Măgura.

Sursă foto: Info Trafic Slatina – Grup Facebook

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

<