Podul de la Arcești este al nimănui? La intrarea în reparații a podului rutier de peste Olt, de la Slatina, ar putea deveni rută ocolitoare

Ședința ordinară a Consiliului Județean Olt de la sfârșitul lunii martie, care a avut loc miercuri în Sala Europa a instituției administrative, s-a încheiat cu secțiunea propuneri, întrebări și interpelări, în cadrul căreia consilierul județean Viorel Dumitrescu a adus în discuție posibila intrare în reparații a podului din zona barajului de la Arcești. Acesta ar putea deveni rută ocolitoare în momentul în care podul rutier de peste râul Olt de la ieșirea din Slatina spre Craiova va intra în reparații.

Dumitrescu a vorbit în numele grupului de consilieri județeni din partea PNL Olt, însă autoritățile județene transmit că momentan acel pod nu poate intra în reparații, neștiindu-se în administrarea cui este.

„(…) Podul de la Arcești, încă de acum trei ani, în momentul în care se ținuse licitația pentru podul de peste Olt de la intrarea în Slatina, am căutat variante ocolitoare astfel încât traficul ușor să fie dirijat prin ambele părți. Una din variante este cea de la Slătioara, barajul, Slatina și-a făcut partea de contribuție, urmând ca Slătioara, ajutată de CJ Olt, să termine diferența și care în momentul de față, chiar dacă nu este finalizat, se circulă foarte bine. Am încercat ca o parte din traficul ușor să-l deviem pe podul de la Arcești. Din păcate, acolo există un pod care în momentul de față nu știm al cui este. Traficul pe acel baraj este închis tocmai din cauza acestui pod, care nu mai permite trecerea autovehicelor peste el. Trebuie reparat sau construit altul. Una dintre soluții trebuie să fie, dar nu am găsit proprietarul acelui pod, astfel încât să-l cerem la CJ Olt. Am făcut corespondență cu Hidroelectrica și din păcate nu l-a găsit în inventarul lor”, a declarat Marius Oprescu, președintele Consiliului Județean Olt.

Președintele forului județean a vorbit totuși despre ce alte rute ocolitoare ar putea fi folosite de conducătorii auto atunci când Podul Olt de la Slatina intră în reabilitare.

„Rute ocolitoare ca variante, dacă nu reușim să dăm drumul și la Arcești, vor rămâne barajul Slătioara și barajul Moșteni, dar și Drumul Expres – Centura Slatinei, în primul rând pentru traficul greu și pentru cei care își asumă să aleagă această variantă care este mai lungă, dar și mai rapidă”, a spus Marius Oprescu.

Până atunci, însă, rămâne de văzut dacă podul de la Arcești rămâne al nimănui sau va fi revendicat de vreo autoritate.

Un comentariu la „Podul de la Arcești este al nimănui? La intrarea în reparații a podului rutier de peste Olt, de la Slatina, ar putea deveni rută ocolitoare

  • Trebuie săi aparțină celui care a plătit pentru construcția lui la vremea respectivă. Cercetați!

    Răspunde

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

<