23.1 C
Slatina
vineri,29 martie,2024

Ultimele Articole

Se montează ultimele segmente ale pasajului de pe DN 65 peste DEx 12, în zona nodului rutier Valea Mare

- Advertisement -

Reprezentanții Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Craiova au transmis joi, 1 septembrie, că în aceste zile se montează ultimele segmente ale tablierului metalic al pasajului de pe Drumul Național (DN) 65 – European (E) 574 peste Drumul Expres (DEx) 12 Craiova – Slatina – Pitești, în zona nodului rutier Valea Mare.

Șase segmente metalice, cu greutatea de peste 400 de tone și o lungime de 135 de metri, împărțit în trei deschideri, are pasajul de la Valea Mare.

„Pasajul este format din șase segmente metalice, având o greutate totală de peste 400 de tone. Pasajul va avea o lungime de 135 de metri, împărțit în trei deschideri. În paralel, anteprenorul lucrează și la rampele de acces ale pasajului cât și la bretelele de legătură între DN 65 și DEx 12”, au precizat reprezentanții DRDP Craiova.

Acest sector de drum face parte din legătura Lotului 2 al Tronsonului 2, din care face parte și Centura ocolitioare a municipiului Slatina, ce s-a deschis circulației pe 28 iulie, cu Tronsonul 3 din șoseaua de mare viteză.

Tronsonul 2 al Drumului Expres, din care face parte și Centura orașului Balș, deschisă traficului rutier pe 21 aprilie 2022, are o lungime totală de aproximativ 40 kilometri și punct de început limita dintre județele Dolj și Olt, iar ca punct final municipiul Slatina, la intersecția cu DN 65 – E 574. Acesta traversează localitățile Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Milcov, Slatina și Valea Mare.

Pe lângă Loturile 1 și 2 din Tronsonul 2 al șoselei de mare viteză, județul Olt mai este tranzitat și de Tronsonul 3, cu o lungime de aproape 32 kilometri, care trece prin unitățile administrativ teritoriale ale localităților Valea Mare, Priseaca, Scornicești, Optași Măgura, Tătulești și Colonești, până la limita județelor Olt și Argeș.

Drumul Expres 12 Craiova – Slatina – Pitești este împărțit în patru tronsoane. Va avea o lungime totală de 121,185 kilometri, din care aproximativ 72 sunt în Olt, și câte două benzi pe fiecare sens, limita maximă de viteză admisă fiind de 120 de kilometri pe oră.

Proiectul este finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014 – 2020, iar conform acestuia investiția ar trebui să fie gata până la sfârșitul anului 2023. Această dată ar putea fi depășită, ținând cont că mai este de lucru atât la Tronsoanele 1 și 3, cât și la Tronsonul 4.

- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți