Cum închide anul bugetar CJ Olt și instituțiile din subordine

La finalul ședinței extraordinare de îndată a Consiliului Județean Olt de miercuri, 7 decembrie, Marius Oprescu, președintele forului județean, la o întrebare adresată de jurnaliști, a vorbit despre cum închide anul bugetar instituția administrativă pe care o conduce, dar și instituțiile pe care le are în subordine. Președintele CJ a spus că nu sunt niciun fel de probleme, chiar dacă a fost mai greu în privința Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Olt.

„În ceea ce privește Consiliul Județean și instituțiile subordonate, așa cum am făcut-o pe fiecare an, cu mult echilibru încă de la începutul anului, bineînțeles că reușim să închidem anul. Cel mai greu ne-a fost să închidem Direcția Generală de Protecția a Copilului și Persoanelor Vârstnice, ca de fiecare dată, pentru că acolo nevoia de bani este foarte mare, iar bugetul CJ este unul mediu, nu aș putea spune chiar mic, dar unul mediu”, a declarat Marius Oprescu.

Având în vedere că mai sunt unele primării din județ care spun că au probleme cu plata gunoiului și a energiei electrice, președintele forului județean a spus că nu ar trebui să se întâmple acest lucru, mai ales că au primit sume de bani acum la sfârșit de an, poate doar cele ale localităților mici, de sub 2.000 de locuitori, care fară ajutorul CJ nu reușesc nici mpcar să-și asigure funcționarea.

„Primăriile în general, așa cum am spus-o și altă dată și nu vreau să mă repet, în afară de cele mici, sub 2.000 de locuitori care nu reușesc, fără ajutorul Consiliului Județean, să-și asigure nici măcar funcționarea, celelalte primării, la fel cu un echilibru construit de la începutul anului, al bugetului, reușesc să închidă anul, plus că au mai fost niște sume care au venit pe final de an, adică din punctul meu de vedere nu ar trebui să fie probleme ”, a subliniat Oprescu.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

<