Instituțiile de învățământ din municipiul Slatina continuă să desfășoare activități în cadrul Programului „Școala Altfel”, iar una dintre acestea este și Liceul Teoretic „Nicolae Titulescu”. Iar marți, 25 noiembrie, nu mai puțin de 50 de liceeni ai unității de învățământ au descoperit în această zi cum funcționează Consiliul Județean Olt. În cadrul întâlnirii, elevii nu au ezitat să poarte discuții atât cu Marius Oprescu, președintele CJ Olt, cât și cu Ionuț Ivan, vicepreședinte al celei mai importante instituții administrative din județ.
Liceenii au intrat chiar în biroul unde șeful forului județean își desfășoară activitatea, purtând discuții pe teme administrative cu acesta.
„Elevii de clasa a IX-a,
însoțiți de profesoara de istorie Florentina Ciobanu istorie și profesoara de engleză Florina Corbea, au fost primiți în Sala Europa, locul în care consilierii județeni dezbat și votează proiectele care influențează viața comunității. Au stat la prezidiu și au intrat direct în dinamica unei ședințe reale, au aflat cum se iau deciziile, cum se pregătesc proiectele de dezvoltare și ce înseamnă implicarea în administrație. A urmat un dialog deschis cu vicepreședintele CJ Olt, Ionuț Ivan, iar întrebările lor, clare, aplicate și mature, au arătat că generația tânără privește administrația cu interes real, maturitate și curiozitate. Vizita s-a încheiat în biroul președintelui CJ Olt, Marius Oprescu, unde elevii au descoperit cum se construiesc proiectele mari ale județului și ce înseamnă responsabilitatea unei decizii la nivelul conducerii județene. Întrebările lor numeroase și bine țintite ne arată că avem în Olt tineri care înțeleg, întreabă și vor să se implice”, se arată într-o postare făcută pe pagina oficială de Facebook a Consiliului Județean Olt.
Iar la finalul vizitei reprezentanții instituției au transmis că sunt deschiși și încurajează astfel de experiențe, pentru că este nevoie de tineri care vor să conteze, care țin la comunitatea lor și care au curajul să creadă că „pot schimba lumea începând de aici, de acasă”.









