22.4 C
Slatina
marți,1 iulie,2025

Ultimele Articole

Noi obligatii pentru angajatori

- Advertisement -

Conform prevederilor Legii nr.76/2002, privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca, modificata si completata, angajatorii au obligatia sa comunice agentiilor judetene pentru ocuparea fortei de munca in a caror raza teritoriala isi au sediul, respectiv domiciliul, locurile de munca vacante, in termen de 5 zile de la vacantarea acestora.
Formularul Situatia privind locurile de munca vacante poate fi transmis prin fax (0249/43.22.76), pe adresa de e-mail (ajofm@ot.anofm.ro) sau poate fi depus la sediul Agentiilor locale/punctelor de lucru din subordinea Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca Olt. Din data de 22 octombrie a intrat in vigoare noua prevedere introdusa prin Legea nr. 250 din 19 iulie 2013 pentru modificarea si completarea Legii nr. 76/2002 privind sistemul asigurarilor pentru somaj si stimularea ocuparii fortei de munca. Potrivit acesteia, angajatorii au obligatia ca in termen de o zi de la ocuparea postului vacant, sa informeze agentia pentru ocuparea fortei de munca teritoriale, anunta reprezentantii institutiei, printr-un comunicat de presa.

- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți