Reprezentantii Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) au incredere in firma care va executa lucrarile la tronsonul din Olt al Drumului Expres. Fata de alte companii straine care au venit in tara doar cu un laptop si un avocat si au reusit sa castige licitatii, pentru a subcontracta apoi lucrarile, de data aceasta situatia este diferita.
Este o companie serioasa, o companie romaneasca, printre putinele companii romanesti care mai exista pe piata constructiilor de drumuri nationale si de autostrazi din Romania. Ce este de remarcat e ca au propriile utilaje si proprii muncitori. Au mai avut contracte cu CNAIR pe care le-au respectat cu succes, au respectat intotdeauna calitatea lucrarilor, a declarat Alin serbanescu, purtatorul de cuvant al CNAIR.
Sapaturi intr-un deal, la Soimus
UMB Spedition, detinuta de cunoscutul om de afaceri Dorin Umbrarescu, are 600 de angajati si 200 de utilaje angrenate in lucrari ample de constructie a unor drumuri nationale sau autostrazi.
Compania romaneasca lucreaza acum la Lotul IV al Autostrazii Lugoj-Deva, pe un teren dificil de amenajat. Chiar acum lucreaza pe Lotul IV al Autostrazii Lugoj-Deva, unde printre altele, au lucrari importante la dealul de la soimus: indeparteaza cantitati impresionante de pamant si construiesc niste structuri impresionante, a mai spus reprezentantul CNAIR.
Asocierea SA si PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL – Consitrans SRL a castigat licitatia de proiectare si constructie a Tronsonului 2 al Drumului Expres Craiova-Slatina-Pitesti. intrucat perioada de depunere a contestatiilor a expirat, Compania de Drumuri poate trece la semnarea contractului de lucrari. Din acel moment, castigatorul are la dispozitie un an sa proiecteze tronsonul de drum si inca doi pentru executia lucrarilor.