15.2 C
Slatina
vineri,26 aprilie,2024

Ultimele Articole

O noua groapa in Podul Olt

- Advertisement -
Noua groapa a aparut pe sensul de mers dinspre Slatina spre Craiova si deja a fost semnalizata cu piloni si balize de drumari. Traficul in zona a fost restrictionat, circulandu-se alternativ pe o singura banda. Potrivit lui Adrian Motorga, directorul Sectiei Drumuri Nationale (SDN) Slatina, drumarii au gasit si acum o solutie temporara pentru remedierea situatiei prin montarea unei placi de metal.
Aseara (n.red. – luni) am fost anuntat ca a aparut o noua defectiune in placa de pe Podul Olt, pe deschiderea 1, adica spre Craiova. Este in zona celorlalte defectiuni pe care le-am rezolvat in trecut. Am luat masuri de delimitare cu piloni si balize, de semnalizare, iar astazi (n.red. – marti) vom face la fel ca si data trecuta o improvizatie, sa zicem asa, punand peste aceasta gaura o placa de otel. Diametrul gropii era undeva la 80 de centinemtri pe 80, dar cu tentinta de marire, defectul fiind mai mare. Noi acoperim groapa cu tona asta metalica pana cand rezolvam procedura achizitiei publice, pana cand gasim un constructor sa ne rezolve aceasta defectiune. Deocamdata traficul este restrictionat, circulandu-se alternativ pe o singura banda. Numai astazi (n.red. – marti) va fi problema, pana vom reusi sa montam acea placa de metal, si vom mai avea traficul restrictionat in momentul executiei lucrarilor de reparatii, a declarat Adrian Motorga, directorul SDN Slatina.
Potrivit aceleiasi surse, in prezent nu se stie cu exactitate data la care vor fi demarate noile lucrari de reparatii in Podul Olt si nici cand acestea vor fi finalizate. Nu pot sa dau un termen in privinta inceperii acestei lucrari, pentru ca depinde foarte mult de modul in care se desfasoara procedurile de achizitie la nivelul Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Craiova. Ar putea dura o luna – doua, poate chiar mai mult. Noi incercam, in regim de urgenta, sa gasim o solutie juridica – juristii de la directie tot cauta solutii sa vedem cum putem scurta acest timp fara sa incalcam in niciun fel legislatia in vigoare a achizitiilor publice, a adaugat Adrian Motorga.
Directorul Sectiei de Drumuri Nationale Slatina a spus ca din punct de vedere al structurii metalice nu sunt probleme, singurele probleme existente pe pod sunt pe prima si ultima deschidere, si anume cea spre Craiova, respectiv cea spre Slatina. Daca ma intrebati cat mai rezista podul, problema sta in felul urmator. Pilonii podului sunt din 1888, deci sunt cei originali, iar in ceea ce priveste suprastructura de metal, aceasta nu are niciun fel de problema. Singura problema pe care o avem cu acest pod este pe deschiderea 1 si deschiderea 5, asta inseamna pe prima si ultima deschidere. Deschiderea 1 este Craiova, deschiderea 5 este spre Slatina. Podul are cinci deschideri de cate 80 de metri, deci 400 de metri. Pe aceste doua deschideri am avut de fiecare data defectiuni, ele se pot datora executiei necorespunzatoare de pe vremea lui Ceausescu, din anul 1986, cand s-au facut reparatii capitale, si este posibil sa fie si din cauza mineriadelor, deoarece atunci s-au basculat niste blocuri de beton la capetele podului pentru a bloca circulatia. Dar aceste defecte nu sunt pe toata placa, sunt izolate, a precizat Adrian Motorga.
- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți