Programul de la Arhiva și Registratura Tribunalului Olt, redus din cauza cazurilor COVID-19

Două compartimente din cadrul Tribunalului Olt și-au redus programul de lucru cu publicul până la sfârșitul acestei săptămâni, după ce trei angajați de la Arhivă au fost confirmați pozitiv cu virusul SARS-CoV-2.

Având în vedere acest aspect, reprezenatanții instanței de judecată informează justițiabilii că pot depune documentele care se adresează Tribunalului Olt prin e-mail, fax sau prin poștă.

„Tribunalul Olt aduce la cunoştinţa publicului faptul că, în perioada 24 – 27 noiembrie, programul de lucru în mod direct cu publicul la compartimentele Arhivă şi Registratură ale tribunalului se desfăşoară în intervalul  orar 09:00 – 11:00. În contextul epidemiologic actual, reafirmăm importanța utilizării dosarului electronic precum şi a depunerii documentelor adresate instanţei prin e-mail, fax sau prin poştă”, se arată într-un comunicat remis de Tribunalul Olt.

De la începutul pandemiei, în cadrul instanței de judecată au mai fost diagnosticați cu infecția COVID-19 și alți angajați, printre care judecători, grefieri, dar și specialiști IT.

Cătălin FIRCOIU

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

<