1.2 C
Slatina
vineri,22 noiembrie,2024
spot_imgspot_img

Ultimele Articole

Premierul Ludovic Orban, vizită în Olt. Verifică stadiul lucrărilor de pe șantierul drumului expres

- Advertisement -

Ludovic Orban, prim-ministrul României, este așteptat în după-amiaza zilei de sâmbătă într-o vizită de lucru pe șantierul tronsonului 2 al Drumului Expres Craiova – Slatina – Pitești, care tranzitează și județul Olt. O primă oprire va fi făcută de premier și echipa sa la kilometrul 17 + 700 al șoselei de mare viteză, respectiv la limita județelor Olt și Dolj, pentru ca ulterior să ajungă și la ieșirea din comuna Slătioara spre Piatra Olt, acolo unde drumul expres se intersectează cu Drumul Județean 677.

Informația a fost confirmată de prefectul de Olt Florin Homorean, la limita județelor Olt și Dolj prim-ministrul Orban, președintele Partidului Național Liberal, urmând a fi prezent în județ orei 15:30, iar în zona șantierului organizat la ieșirea din localitatea Slătioara, la kilometrul 42 + 200 al Drumului Expres Slatina – Craiova – Pitești, va ajunge undeva la ora 16:10, aici urmând a susține și declarații de presă, care vor fi transmise în direct și pe pagina de Facebook a Guvernului României.

Două tronsoane ale șoselei de mare viteză, respectiv II și III, tranzitează județul Olt. Tronsonul II, Loturile 1 și 2, care începe de la limita județelor Dolj și Olt și trece pe teritoriile localităților Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Milcov, Slatina și Valea Mare, acesta incluzând și centurile de ocolire ale orașului Balș și municipiului Slatina, dar și Tronsonul III care tranzitează unitățile administrativ teritoriale Valea Mare, Priseaca, Scornicești, Optași Măgura, Tătulești și Colonești până la limita județelor Olt și Argeș.

Întregul proiect al Drumului Expres Craiova – Slatina – Pitești are o lungime de 121,185 kilometri și o valoare estimată la puțin peste 5,5 miliarde de lei, proiectul fiind finanțat prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014 – 2020.

Șoseaua de mare viteză care va avea o rută expresă cu câte două benzi pe sens ar urma să fie finalizată, conform proiectului, la sfârșitul anului 2023, mai prevede construirea a zece intersecții rutiere, 75 de poduri și pasaje, 25 de intersecții, 15 poduri și pasaje la noduri rutiere și drumuri de legătură, 8,85 kilometri drumuri de legătură. Odată cu terminarea infestiției infrastructura rutieră între Craiova și Pitești va fi una modernă, făcându-se conexiunea cu Autostrada București – Pitești, iar mai apoi și cu Autostrada Pitești – Sibiu.

Cătălin FIRCOIU

- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți