Aurel Bondrescu, primarul comunei Dobrun, se poate mândri cu cea mai măreață realizare pe timpul mandatelor sale în această funcție, respectiv construcția unui pod rutier din beton armat peste râul Olteț, parte din Drumul Comunal 10, care leagă comuna Dobrun și comuna Șopârlița, un pod care face ca drumul de acces dinspre centrul județului Olt în localitatea Dobrun să fie scurtat cu aproape 25 de kilometri.
Investiția a fost începută în urmă cu aproape doi ani, iar la sfârșitul săptămânii trecute autoritățile din Dobrun au participat la terminarea lucrărilor pentru acest obiectiv. Din comisia de recepție a lucrărilor au făcut parte reprezentanti ai Consiliului Județean Olt, Inspectoratului de Stat în Construcții, Primăria Dobrun, constructorul, proiectantul și dirigintele de șantier.
Realizarea construcției podului peste Olteț a fost posibilă cu sprijinul acordat de economistul Marius Oprescu, președintele Consiliului Județean Olt, inginerul Paul Stănescu, senator al Partidului Social Democrat Olt și fost ministru al Dezvoltării. „Ambii au dat curs solicitărilor locuitorilor comunele Dobrun și Șopârlița, precum și a celor din localitățule învecinate, în urma stabilirii necesităţii şi oportunităţii rezultate din analiza tehnico-economică a obiectivului de investiţii şi a importanţei sociale a locuitorilor tuturor satelor din zonă”, arată reprezentanții administrației publice locale din Dobrun.
Edilul comun Dobrun și-a exprimat, totodată, mulţumirea tuturor celor care au susţinut realizarea acestei, în mod deosebit lui Cristinel Neagu, fost primar al comunei Șopârlița, membrilor Consiliului Local Şopârliţa, membrilor Consiliului Local Dobrun, precum şi întregului aparat tehnico-administrativ al Primăriei Dobrun. Iar la recepția lucrărilor a luat parte inclusiv Dumitru Dănuț Matei, primarul comunei Pârșcoveni, localitate învecinată cu Dobrun.
Podul rutier are o lungime de 143 de metri și o deschidere de 8,5 metri, valoare totală a investiției fiind de aproximativ 10 milioane de lei. Podul este prevăzut cu stâlpi de susținere, chiar și la mijlocul construcției. În total sunt 30 de piloni, traversele și grinzile având o lungime de 33 de metri, dintr-un pilon în altul. Există patru intervale din acestea, rezistența podului fiind una foarte bună. Grinzile turnate și testate fac ca pe noul pod ce leagă comuna Dobrun de Șopârlița să se poată circula în cea mai bună siguranță, inclusiv de mijloace de transport cu greutate mare, de până la 50 de tone.