10.2 C
Slatina
joi,28 martie,2024

Ultimele Articole

CNAIR: Stadiul fizic al lucrărilor de pe Tronsonul 3 al DEx 12 Craiova – Slatina – Pitești este de 23%

- Advertisement -

Încet, dar sigur, și Tronsonul 3 al Drumului Expres al Drumului Expres 12 Craiova – Slatina – Pitești începe să prindă contur, potrivit reprezentanților Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere stadiul fizic al lucrărilor realizate până acum de muncitorii constructorului UMB fiind de 23%.

Peste o mie de persoane, dar și 300 de echipamente și utilaje, se află în prezent pe acest segment de drum care tranzitează mai multe localități din județul Olt.

„1.000 de persoane, 300 de echipamente și utilaje, 23% stadiu fizic. Așa arăta astăzi (luni, 9 mai n.r.), în câteva cifre și imagini, Tronsonul 3 al DEx 12 Craiova – Pitești, Valea Mare – Colonești. Tronsonul 3 are o lungime de 31,75 kilometri și are o valoare de execuție a proiectului de 670,71 milioane lei fără TVA”, este anunțul făcut de reprezentanții CNAIR pe pagina oficială de Facebook.

Concret, Tronsonul 3 al șoselei de mare viteză trece prin unitățile administrativ teritoriale Valea Mare, Priseaca, Scornicești, Optași Măgura, Tătulești și Colonești, până la limita județelor Olt și Argeș.

Însă, DEx 12 Craiova – Pitești mai are un tronson, al doilea, cu Loturile 1 și 2, care tranzitează județul Olt. Acesta are o lungime de 39,85 kilometri, cu punct de început limita dintre județele Dolj și Olt, iar ca punct final municipiul Slatina, la intersecția cu Drumul Național 65 – European 574. Drumul traversează teritoriile administrative ale localităților Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Milcov, Slatina și Valea Mare. Constructorul UMB realizează lucrările și aici, iar Lotul 1, ce se întinde pe o distanță de aproape 16 kilometri și include Centura ocolitoare a orașului Balș, deja a fost deschis traficului rutier din data de 21 aprilie 2022.

Într-o vizită pe șantier, autoritățile centrale au anunțat că și Lotul 2, cu Centura ocolitoare a municipiului Slatina, lucrările sunt aproape gata și ar urma să fie redat circulației undeva la sfârșitul lunii mai, începutul lunii iunie 2022.

În total, șoseaua de mare viteză este împărțită în patru tronsoane. Va avea o lungime de peste 121 kilometri și câte două benzi pe fiecare sens, fiind realizate 10 intersecții rutiere și 75 de poduri și pasaje.

- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți