Cum să-ți setezi bugetul de promovare

Aplicarea pentru o campanie personalizată de promovare, pe o platformă online de servicii media sau la o agenție specializată, este esențială pentru succesul oricărui business. Mediabuy.ro este unica platformă de acest gen, care vine în ajutorul tuturor clienților, mari sau mici, cu o abordare mult simplificată față de aplicarea clasică la serviciile unei agenții media. Prin completarea unui formular online, clientul oferă toate informațiile necesare și primește consultanță personalizată imediat.

Când vorbim de companiile mari, acestea au deja bugete alocate special pentru servicii media cu un an înainte. Însă antreprenorii la început de drum au nevoie de ghidarea unor specialiști în proiectarea campaniei și stabilirea bugetelor, pentru a obține rezultatele dorite. Există mai multe metode după care îți poți seta bugetul de promovare.

În funcție de procentul din vânzări

Una dintre cele mai ușoare și mai eficiente metode de stabilire a bugetului de promovare este calcularea acestui ca procent din vânzările totale ale brandului, de obicei în valoare de 1%. În calcul, se ține cont de vânzările curente și de cele anticipate. Uneori, este folosită și arhiva de vânzări din trecut, ca reper pentru estimarea celor din viitor.  Practic, vânzările sunt un ecou al eforturilor de publicitate pe care le face orice antreprenor. Această metodă se bazează pe volumul vânzărilor și încurajează acest aspect, având, astfel, beneficiu dublu. În funcție de profilul business-ului, poți alege canalele potrivite de promovare. Accesând Mediabuy.ro, prima platformă online de servicii media, poți beneficia de acces ușor și necondiționat de un buget minim, către toți operatorii media – TV, radio, online și outdoor.

În funcție de obiective

Această metodă este cea mai potrivită pentru a atinge performanța. Managerul trebuie să-și gândească bugetul după ce își stabilește obiectivele specifice, determină acțiunile necesare pentru atingerea acestora și estimează costurile aferente. Suma acestor costuri reprezintă bugetul propus pentru campania de promovare. Conștientizarea importanței promovării prin reclame la TV, reclame la radio sau în mediul online este importantă pentru stabilirea corectă a costurilor pe servicii media.

În funcție de campaniile competitorilor

Competiția este unul dintre cei mai puternici factori care influențează performanțele unui business. Iar promovarea este cheia pentru a te detașa de competiție. Îți poți stabili bugetul de promovare după ce ai analizat strategia de promovare a competitorilor tăi. Însă, trebuie să-ți ajustezi campania în funcție de nevoile afacerii tale și disponibilitatea financiară.

În funcție de sfaturile experților

Mai ales în cazul firmelor mici, la început de drum, apelarea la un expert în media planning este utilă și eficientă atât din punct de vedere al costurilor, cât și a performanței. Echipa Mediabuy.ro este formată din membri cu experiență de peste 12 ani în domeniul promovării prin servicii media și poate determina, în mod obiectiv și corect, bugetul pentru publicitate.  Experții în publicitate analizează activitatea firmei și estimează costurile pe care aceasta le poate susține. Mai mult decât atât, o echipă de specialiști în promovare din afara firmei se poziționează neutru și poate lua în calcul, în mod obiectiv, toți factorii relevanți pentru publicitate atunci când fac propunerea de buget. Astfel, bugetul este mult mai realist și campania devine mult mai eficientă.

Accesând noua platformă online de servicii media – Mediabuy.ro, vei beneficia și de consultanță din partea unei echipe cu vastă experiență, ceea ce va aduce beneficii multiple business-ului tău.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

<