5.2 C
Slatina
vineri,22 noiembrie,2024
spot_imgspot_img

Ultimele Articole

Se aplică marcajele rutiere pe Tronsonul 3 al Drumului Expres 12, Valea Mare – Colonești

- Advertisement -

Muncitorii și utilijele constructorului UMB continuă să se afle pe Tronsonul 3 al Drumului Expres 12 Craiova – Slatina – Pitești, care tranzitează județul Olt între comunele Valea Mare – Colonești. În această perioadă se aplică marcajele rutiere, anunțul fiind făcut de reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Craiova, având în vedere că antrepenorul român Dorinel Umbrărescu și-a propus ca traficul rutier să se deschidă pe acest tronson până la sfârșitul acestui an.

UMB s-a ocupat și de construcția altor două tronsoane ale șoselei de mare viteză, respectiv 2, cu Loturile 1 și 2, acestea fiind redate circulației rutiere pe parcursul anului trecut, și 4.

Județul Olt este tranzitat de Tronsonul 2 al DEx 12, cu Loturile 1 și 2, care are o lungime de 39,85 kilometri, cu punct de început limita dintre județele Dolj și Olt, iar ca punct final municipiul Slatina, la intersecția cu Drumul Național 65 – European 574. Acesta traversează teritoriile administrative ale localităților Balș, Bârza, Piatra Olt, Slătioara, Ulmi (Milcov), Slatina și Valea Mare. Dacă Lotul 2, care cuprinde și Centura ocolitoare a municipiului Slatina, a fost deschis la sfârșitul lunii iulie 2022, Lotul 1, între orașele Balș și Piatra Olt, care include Centura ocolitoare a orașului Balș, a fost inaugurat în aprilie 2022.

31,75 kilometri reprezintă distanța Tronsonului 3 al Expresului care tranzitează și acesta județul Olt, trecând prin unitățile administrativ teritoriale Valea Mare, Priseaca, Scornicești, Optași Măgura, Tătulești și Colonești, până la limita județelor Olt și Argeș.

În total, Drumul Expres Craiova – Slatina – Pitești este împărțit în patru tronsoane. Va avea o lungime de 121,185 kilometri și câte două benzi pe fiecare sens, fiind realizate 10 intersecții rutiere și 75 de poduri și pasaje, limita maximă de viteză admisă fiind de 120 de kilometri pe oră.

Valoarea estimată a întregii investiții este puțin peste 5,5 miliarde de lei, fiind finanțată prin Programul Operațional Infrastructură Mare 2014 – 2020. Inițial, conform proiectului, lucrările la șoseaua de mare viteză ar fi trebuit să fie gata până la sfârșitul anului 2023, însă termenul de finalizare a fost devansat.

- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți