5.2 C
Slatina
vineri,22 noiembrie,2024
spot_imgspot_img

Ultimele Articole

Lucrările de reabilitare a Podului Olt, din Slatina, în stand by. Reprezentant DRDP Craiova: „Au apărut anumite probleme și s-a cerut o expertiză suplimentară”

- Advertisement -

Lucrările de reabilitare a podului rutier de peste râul Olt, de la intrarea în municipiul Slatina dinspre Craiova, bat încă pasul pe loc, având în vedere că în continuare este nevoie de fel și fel de avize. Direcția Regională de Drumuri și Poduri Craiova gestionează investiția, iar Cosmin Petruț Călin, reprezentant al acestei instituții care joi, 9 noiembrie, a fost prezent la vizita de lucru de pe Tronsonul III al Drumului Expres 12 Craiova – Slatina – Pitești, a spus că procedura privind reabilitarea podului este în derulare, dar pentru că au apărut unele probleme, este nevoie de o expertiză suplimentară.

„Este în derulare, s-au făcut anumite modificări, având în vedere că am avut un proiect vechi, au apărut anumite probleme la pile (picior de pod, sub formă de stâlp n.r.) și s-a cerut o expertiză suplimentară în CT-ul companiei. Deci, suntem în proceduri și până la urmă se va reabilita acel pod, dar au fost niște modificări și niște expertize”, a declarat Cosmin Călin, directorul regional al DRDP Craiova.

Când proiectul va fi gata din toate punctele de vedere, urmează a fi alocate fonduri și pentru reabilitarea podului rutier de peste Olt, spune Sorin Grindeanu, ministrul Transporturilor și Infrastructurii.

„Orice lucrare de investiție nu poți să spui că e mai importantă decât alta. Acum, sigur, ne învățăm, și e foarte bine acest lucru, pentru că statul român a cam rămas dator față de cetățeanul român vreo 30 de ani în ceea ce privește infrastructura. Mai trebuie să vină cu multe statul ca să-și plătească din această datorie veche. Domnii de la DRDP, colegii de la CNAIR, în momentul în care vor avea un proiect care să stea în picioare, vom găsi sursele de finanțare. Să nu vă faceți probleme! Să știți că dacă ne uităm la bugetul CNAIR-ului din urmă cu doi ani și ne uităm la bugetul CNAIR-ului de acum, v-aș îndemna să faceți lucrul ăsta, să vedeți în ce mod a crescut acest buget. Și ăsta e un lucru care e absolut necesar să se întâmple și pentru anii viitori. Dacă vrei să ai lucrări și să se finalizeze drumurile expres, autostrăzile, lucrările de infrastructură, lucrurile acelea nu se fac cu muncă patriotică. A trecut acea vreme. Se fac cu finanțări, fie că vorbim de finanțări europene, și toate proiectele majore ale Ministerului Transporturilor, indiferent că vorbim de zona rutieră sau de cea feroviară, sunt cu fonduri europene, toate aceste lucrări trebuie să fie finalizate. Iar pentru asta ai nevoie de bani. Așa că din acest punct de vedere eu că CNAIR s-ar putea să fie printre ultimele instituții din țara asta care se pot plânge de bani, dar sigur că niciodată nu le ajunge, iar domnul director îmi spune de fiecare dată – mai avem nevoie”, a precizat ministrul Grindeanu, prezent și el în zona comunei Priseaca pentru a vedea care este stadiul lucrărilor de pe tronsonul Valea Mare – Colonești, parte a șoselei de mare viteză.

- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți