2.3 C
Slatina
vineri,22 noiembrie,2024
spot_imgspot_img

Ultimele Articole

Ce spune Marius Oprescu, președintele CJ Olt, despre punerea în aplicare a ordonanței privind reducerea numărului de posturi la nivelul instituției pe care o conduce

- Advertisement -

Aleșii județului s-au întrunit luni, 21 august 2023, în Sala Europa a Consiliului Județean Olt, pentru a lua parte la ședința extraordinară în cadrul căreia a fost supus aprobării proiectul de hotărâre pentru modificarea și completarea organigramei și a statului de funcții ale aparatului de specialitate al Consiliului Județean Olt, precum și ale Cabinetelor președintelui și vicepreședinților CJ Olt. Asta, în contextul în care urmează a intra în vigoare ordonanța privind reducerea numărului de posturi în instituțiile statului.

Legat de acest subiect, Marius Oprescu, președintele CJ Olt, a spus că „este o procedură în cadrul Consiliului Județean prin care transformăm niște posturi. Nu este nimic extraordinar, ne pregătim de ordonanța de reducere a posturilor și atunci trebuie să avem posturile transformate pentru funcțiile de conducere care se pierd, astfel încât să poate să treacă pe ele. În prezent, hotărârea nu vizează persoane, pentru că nu știm cum arată ordonanța Guvernului de restructurare a funcțiilor de conducere. În funcție de cum va arăta ea, atunci știm exact și vom gândi o formulă astfel încât să vizeze și persoane”.

Pe aceeași temă, președintele forului județean a mai spus că a avut dialoguri atât cu premierul Marcel Ciolacu și cu Marcel Boloș, ministrul Finanțelor, cel care se ocupă de ordonanță, și a găsit deschidere pentru a rectifica problemele pe care le-a ridicat.

„Sunt lucruri în ordonanța Guvernului care bineînțeles că trebuie făcute, așa cum știm și cum a spus-o și premierul României: în momentul de față, dacă nu luăm anumite măsuri, nu vom reuși să ne încadrăm nici măcar în deficitul rectificat, cel cu care Comisia Europeană a fost de acord, și atunci trebuie luate anumite măsuri. Dar, ordonanța prevede și anumite lucruri care încă n-au fost bine puse la punct, astfel încât dacă lucrurile rămân ca în primele variante ale ordonanței, sunt anumite instituții care nu vor putea funcționa. Din dialogul pe care l-am purtat atât cu premierul României și cu ministrul finanțelor, cel care se ocupă de această ordonanță, am găsit deschidere pentru a rectifica anumite probleme pe care noi le-am ridicat prin structurile asociative, toate structurile atât Uniunea Naţională a Consiliilor Judeţene din România, cât și celelalte structuri asociative. Deja am trimis o serie de materiale, urmând ca ele să fie modificate pentru că au fost de acord că anumite lucruri nu sunt în regulă, așa cum cum au apărut în spațiul public, în ordonanță, și ele va trebui să fie modificate”, a adăugat Marius Oprescu, președintele Consiliului Județean.

- Advertisement -

Ultimele știri

Nu pierdeți