Cinci angajați ai CAO, depistați cu noul Coronavirus

Cinci angajați TESA ai Companiei de Apă Olt și-au făcut teste pentru depistarea virusul SARS-CoV-2, rezultatele fiind pozitive. Anunțul a fost făcut de companie, care, totodată, a menționat că în urma anchetelor epidemiologice efectuate atât de specialiștii Direcției de Sănătate Publică Olt, cât și de personalul specializat al CAO, s-a stabilit că toți cei cinci salariați nu au luat virusul din interiorul instituției.

„Nu există cazuri de îmbolnăviri în rândul persoanelor care asigură alimentarea cu apă a orașelor și comunelor din aria de operare a Companiei de Apă Olt, personalul de intervenții sau din rândul cititorilor încasatori”, au mai declarat reprezentanții companiei.

CAO transmite că pe toată perioada pandemiei toate măsurile care se impun – dezinfecția săptămânală a tuturor spațiilor, asigurarea de dezinfectant și măsti de protecție angajaților, termoscanare la intrarea în companie și testarea celor care au prezentat simptome specifice. Având în vedere situația epidemiologică, Compania de Apă Olt va suspenda, pe perioadă nedeterminată, activitatea Biroului Unic.

„Măsura a fost luată pentru a-i proteja atât pe beneficiarii serviciilor de alimentare cu apă și canalizare, cât și pe angajații noștri care lucrează cu clienții. Pentru a obține informații sau a depune documente pentru obținerea de avize și autorizații, punem la dispoziția clienților adresa de e-mail: clienti@caolt.ro, serviciul poștal sau numărul de telefon: 0728.851.752. Acestea vor fi soluționate în cel mai scurt timp, iar clienții noștri vor primi răspunsurile pe e-mail sau poștă”, transmit reprezentanții CAO printr-un comunicat de presă.

Potrivit sursei citate, pentru sesizarea problemelor legate de sistemul de alimentare cu apă și canalizare, dar și alte intervenții pe rețele, cetățenii au la dispoziție numărul de telefon de la Dispecerat: 0249.423.419. Activitatea la casieriile Companiei de Apă Olt se desfășoară după program normal, dar facem apel la cetățeni să păstreze distanța față de ceilalți clienți aflați în incinta casieriei. „Pentru plata facturilor, recomandăm clienților noștri utilizarea metodelor de plată on-line, card bancar. Clienții noștri au la dispozitie și aplicatia CAOmobile, pe care o pot folosi pentru a evita deplasările la casierii. Compania de Apă este alături de beneficiarii serviciilor publice de alimentarea cu apă și canalizare, cu toate informațiile de care au nevoie și cu interventii prompte, în caz de avarii pe rețelele de apă, dar trebuie să fim cu toții responsabili și să ne protejăm unii pe alții”, se mai arată în comunicat.

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

<